Vanliga Frågor!

  • Kan byrå och kund kommunicera med varandra i anslutning till attesten? 

    Ja, det finns en meddelandefunktion där ni kan kommunicera i direkt anslutning till den aktuella attesteringen.

  • Vilka alternativ finns för användaren vid attesten?

    Attestanten har möjlighet att avvisa, vidarebefordra eller godkänna. Godkännandet kan vara obegränsat eller begränsat till kostnadsbärare, kostnadsställe eller projekt. 

  • Kan man vara flera personer i ett attestflöde?  

    Ja, du kan enkelt lägga upp ett attestflöde med flera personer samt attestordning.  

  • Kan man använda tjänsten oavsett operativsystem? 

    Ja, det spelar ingen roll vilket operativsystem du har. Det är en webbaserad tjänst som du loggar in till via din dator, mobiltelefon eller surfplatta – alternativt direkt i Björn Lundén-appen. 

  • Hur kommer jag igång?

    Aktivering av webbtjänsterna för valt företag görs av redovisningsbyrån under menyn Tilläggstjänster i BL Administration. Företagaren loggar in till webbtjänsten via Björn Lundén appen eller app.bjornlunden.se på webben.

  • Hur betalar man för tjänsterna? 

    Betalning sker månadsvis via e-postfaktura. Vid byrå-kundsamverkan skickas fakturan till redovisningsbyrån. 

  • Är det någon uppsägningstid? 

    Nej, i och med att betalning sker månadsvis i förskott kan du göra ändringar i eller säga upp tjänsterna när som helst utan uppsägningstid.  

Jag vill veta mer om Attest

Ring oss på 0650-54 14 00 eller fyll i dina uppgifter, så kontaktar vi dig!